pero a knihaVe výtvarné výchově naši sedmáci dostali neobvyklé zadání. Každý měl k dispozici stejný materiál. Bílou čtvrtku, červený, z papíru vystřižený, kruh a jeho přesné umístění  - nalepte do středu čtvrtky.

Děti pak kreslily, tvořily to, co jim probíhalou hlavou. Podkresem, ale zároveň důležitou součástí, byla hudba. Nechávaly se unést svými emocemi, které pak ztvárňovaly na papír. Vžnikla neuvěřitelná řádka různých děl. Stejné zadání a podmínky, a zcela jiný výsledek. Práce se opravdu zdařily. Tím to ovšem neskončilo. V českém jazyce a literatuře děti ještě pokračovaly v práci a měly za úkol vybrat si pět po sobě následujících obrázků a použít je v příběhu.

Byla to jejich práce, věděly, co tvořily, co jim probíhalo hlavou. Příběhy jsou opravdu parádní a nápadité. Tentýž úkol dostali i deváťáci. Ovšem již sami netvořili umělecké dílo, ale dostali k dispozici stejnou řadu výtvorů žáků ze sedmé třídy. Jejich úhel pohledu byl trochu jiný. Vžnikl nám tedy útlý sešit prací s jedním zadáním. Práce jsou vystavené v druhém patře, přijďte si je prohlédnout a napište i svůj příběh. Pokud se začtete do příběhů, určitě se vám podaří najít ty obrázky, kterých se story týká.

Užijte si počteníčko.

RL